wtorek, 3 marca 2015

Wiersze i gify - wtorek


"Myślę już od wtorku"
Jeśli dzisiaj jest wtorek,
za oknem kuli się słońce,
a ja o tobie myślę... to myślę sobie, że
to dobrze, że wiesz,
że ja myślę.
Jeśli dzisiaj jest środa,
to znaczy, że wczoraj o tobie myślałem,
a z jakiegoś powodu nie wiedziałaś 
że myślę i było ci żal,
że nie wiedziałaś.
Jeśli dzisiaj jest czwartek, a jakimś trafem
we wtorek i środę nie czytałaś tego listu, to
wyjaśniam teraz, że już we wtorek myślałem o tobie,
ale nie wiedziałaś.
Jeśli dzisiaj jest piątek, to mam nadzieję,
że czytasz ten wiersz codziennie 
i już od kliku dni wiesz,
że myślę namiętnie już od wtorku.
Jeśli dzisiaj jest sobota,to bardzo możliwe,
że nie czytujesz w soboty porannej poczty
i nie wiesz, że o nieustannie rozmyślam o nas,
dowiesz się o tym najpóźniej wieczorem.
Jeśli dzisiaj jest niedziela,
to może się spotkajmy...
Chętnie opowiem o tym,
co chodzi mi po głowie już od wtorku,
Jeśli jest poniedziałek,
to pewno jest już późny wieczór,
a ja piszę ten wiersz, by dać Ci kąsek radości,
którym podzielisz się ze mną już we wtorek 
Zbigniew Matyjaszczyk

Wtorkowy dzionek Was wita, Jak Wam się spało,grzecznie się pyta. Co Wam się dobrego i ciekawego przyśniło, Chciałbym,by dziś Wam się to spełniło. Dobre sny niech Was jawą przywitają, Nocne koszmary niech Was omijają. Róże Wam daruje na dobry początek dnia, Która swą urodą,wiele radości Wam da. By Wam uśmiechu dzisiaj nie brakowało, A wszystko do Was się uśmiechało. Poniedziałek i Ja Was pozdrawiamy, pełen kosz dobroci na dzisiaj Wam posyłamy. A w tym koszu u samej góry całuski dwa, W pochmurny dzień na osłodę dnia.




































































































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz